reklama

Šťastný muž

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Vždy si vystačím S tým čo práve mám Nikam sa netlačím Som rád že som rád Za všetko čo mám Je to jak má byť Žiadny hlavolam Je mi sveta žiť Už viac nezbieram Slzy do dlani Možno zdám sa byť Veľký suverén Občas pridám plyn Občas uberiem Vždy však viem kam ísť Vždy som tým kým som Vždy taký jak chcem Verím svojim snom Viem kde je môj ciel Čo dodať už? Som šťastný muž

Michal Godor

Michal Godor

Bloger 
  • Počet článkov:  43
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Chalan s dušou poeta Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáGodArt poems

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu