reklama

Ráno v kúpeľni

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Pomedzi prsty tečie mi časPrúdom stekajú rukami minútyS rozmarom špliecham mladosť čo mámRozmenenú na chvíľky svojho tečúceho veku kamsi do stratených vôdS úplnou vlažnosťou smejem sa zrkadlámstále som v období, keď ma nič nepáliNech si len tečie jeden deň za druhýmveď keby netiekli, už by som tu nebolKohútik pustený, zrejme až na dorazpomedzi prsty tečú mi rokyDetstvo je minulosť, mladosť sú dejinyMyšlienky topím vo svojich spomienkachV posledných kvapkách dychu

Michal Godor

Michal Godor

Bloger 
  • Počet článkov:  43
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Chalan s dušou poeta Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáGodArt poems

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu