reklama

Je Jar

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Budí sa zem a všetko s ňou sa zobúdzaje tu viem .cítim sadá na pľúca, čo ako mechy gájdidu duši vyspievať .je Jarbudí sa viem. cítim jej dych na perách je už tu. po dlhých chladných trápeniach čo jak ťažké okovyčo nie každý pochopí, držali ma na dne tmyuž som však zas ako vyáno vy veselí Je tu deň. celkom iný inakšítieň so mnou ísť nestačí.stromy letia popri mne dobehnúť ma nestihnetieň mojich zlých zím zmizli vrany havranyiba slnko nad namipočuť iba vtáctva spev, krásny jarný orchester duša sladko ladí s nímpreto ťa svet velebímaj s nímJar je také obdobiečo dobrým na zlé odpovielen dobrýmno aj keď sa nemodlímnie som ešte zlýPijem z dlani jarný svitvymývam v ňom útlocitz tých dní keď ja som nebol celkom jabudí sa zem i ja sa s ňou zobúdzamje ako sen. jej vôňa stúpa do nosa. jej slávou zmámenýzas človek vzpriamený .môcť svetom ísťveselý. Je jar

Michal Godor

Michal Godor

Bloger 
  • Počet článkov:  43
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Chalan s dušou poeta Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáGodArt poems

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu