reklama

Michal in the sky

Vysoko v oblakoch tak blízko neba letím si letím voľne jak vták Vysoko nad zemou len modra a biela cítim len voľnosť a žiadny strach

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Vysoko v oblakoch tak blízko neba letím si letím voľne jak vták Vysoko nad zemou len modra a biela cítim len voľnosť a žiadny strach Tak blízko pri slnku ktoré mi svieti úsmevom letušky hladí mi tvár Tak blízko pri slnku nie nie som vo sne nie nie som fénix ja letím aj tak Vysoko nad zemou krásne sa dýcha vzduch chuti a vonia božskosťou žien Vysoko nad zemou len modra a biela všetko je naozaj nič nie je sen

Michal Godor

Michal Godor

Bloger 
  • Počet článkov:  43
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Chalan s dušou poeta Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáGodArt poems

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu