reklama

Jej básne

Čítam jej básne v ktorých ma vysmieva uráža,v ktorých mnou pohŕda V ktorých ma úplne ignoruje.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Jej BásneČítam jej básnev ktorých ma vysmievauráža,v ktorých mnou pohŕdaV ktorých ma úplne ignoruje.V ktorých ani len netušíže nejaký ja tu vôbecsomV ktorých zo všetkých síl popieražeby mohla so mnou niečo mať.V ktorých sa predo mnou do naha vyzlieka a je jej jednože ju vidím okom svojho sneniaA prečo by aj nebolokeď o mne ani nevieČitam si jej básne,lebo mi tak nejak padli do rukya ona do predstáv.Čitam si jej básne a nič nerealne mi na nej nevadí

Michal Godor

Michal Godor

Bloger 
  • Počet článkov:  43
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Chalan s dušou poeta Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáGodArt poems

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu