reklama

Rozhovor s jeseňou

Za tmy a za ticha zmením tvoj svet pesničkou radosti budem ti znieť nemyslí na smútok, kým ma tu máš len nebuď daždivá, nebuď môj plač

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Rozhovor s jeseňou Do izby vchádza mi chladivá tma šepká mi do ucha, veď to som ja Len tvoja chladivá jesenná noc spod perín vravím jej, chladíš až moc Nie som ti milená, čo má ťa hriať za to však želám si, nech ma máš rád nie som tu na dlho, aspoň to skús si krásne farebná, máš vážne vkus Za tmy a za ticha zmením tvoj svet pesničkou radosti budem ti znieť nemyslí na smútok, kým ma tu máš len nebuď daždivá, nebuď môj plač Lístím sa rozprším, na záver až snáď sa mi pochváliš, že lásku máš Možno už neveríš, príde však, viem len mi nič nemaľuj, keď sa tu chviem Od strachu, zo zimy, že budeš sám? zbytočne vžívaš sa do kráľa drám nechci ma rozosmiať, nechci byť klaun nechcem byť, nebudem žiť z dávnych tráum V desiatom mesiaci aj v tento rok svetom sa prenášam, som najskôr cvok bavím sa s jeseňou do skorých rán ďakujem básnik môj, za skvelý flám

Michal Godor

Michal Godor

Bloger 
  • Počet článkov:  43
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Chalan s dušou poeta Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáGodArt poems

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu